Wednesday, August 8, 2007

Dag 12 Siggraph; de eerste dag!


We hebben vanochtend ontbeten in het hotel en om 8 uur werd ik opgehaald door Garry. Als een taxibedrijf door San Diego gecrosst om nog twee anderen op te halen. Een daarvan was Eric Pinkel, de man die me heeft uitgenodigd, een toffe gast. Op de beurs aangekomen hebben we de laatste voorbereidingen getroffen. Om half 10 (opening) waren er meteen mensen die we dingetjes konden laten zien. De demo’s die gepland waren liepen eigenlijk continue door, omdat er altijd wel mensen zijn met vragen. De posters van mijn ontwerp de Lunar Serenity (heeeel mooi geworden, ik heb er een paar meegenomen) waren ook erg populair, net als de motor-poster van Eric. Ik kreeg een leuk shirt van het bedrijf aan, een soort bowling-overhemd! Ook verder was alles perfect geregeld, eten en drinken was allemaal voorradig. De beurs zelf is groot, technisch en supermodern. Ik heb vandaag nog niet veel kans gehad om rond te lopen, dat doe ik morgen. Het Engels praten ging prima zeker aan het einde van de dag. Daar wen je wel snel aan.


Esther heeft vandaag niet veel gedaan, beetje geshopt, gelezen en uitgerust. Morgen gaat ze wel mee naar de beurs en ’s middags naar de tentoonstelling Bodies.

Mark & Esther